slide show

vinst över serieledarna!

yes, mötte lamadjuren och vi vann med 2-1! riktigt rolig match, man fick spela väldigt mycket och högt tempo från början. vi vann med 2st femmor, jag tycker vi spelar bättre då för vi kommer snabbare in i matchen och har högt tempo från början :)
jag fick spela center! woho! var rädd eller nått för jag trodde jag skulle få spela någon annanstans eftersom jag spelat forward på förra matchen och back på en träning, men fick som jag ville ändå. det gick okej för mig, tog mycket djup idag så inte mycket skott för mig, när jag väl försökte gå själv så tappade jag bara bollen då kände jag mig som en diva eller nått, men fick till några bra passningar ut på kanten i alla fall! och som sagt, riktigt rolig match, alla spelade jätte bra idag och vi hade en grym målvakt! emma räddade en straff och gjorde otroligt fina räddningar, hon är grym!

ska bara stanna hemma idag, ta det lungt för just nu känns det som om jag kommer somna när som helst..vill baka kladdkaka för mina kladdkaksmuffins blir aldrig bra..får se vad jag kommer på. nu ska jag duscha, vi hörs!
& så hoppas alla får en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: NEVY

Åh vad fin blogg! :)

2011-01-15 | 20:46:14
URL: http://nevine.blogg.se/
Postat av: elin pettersson

vaaacker bild! :D<3

2011-01-16 | 00:16:28
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0