slide show

nyklippt!

gick upp kvart i nio och sen åkte in till stan med mamma och christoffer (min bror) en stund. christoffer skulle köpa playstation 3 så vi åkte runt lite. åkte till net on net, media markt,rusta,jysk,ikea och elgiganten. toffe fick i alla fall med sitt j*vla playstation 3 hem så nu är han både nörd vid datan och tv:n, INTE OK!
jag köpte en hårinpackning, ingen aning om den är bra men den kostade bara 20kr så köpte den. jordgubbs smak, får hoppas den funkar lite i alla fall! hittade även mitt photoshop på elgiganten, ska köpa det snart! men sen blev det att åka hem och klippa sig, mamma beställde tiden idag. pia (frisören) sa att jag hade fått långt hår och vart jätte glad när jag sa att jag inte plattade håret längre. hon sa även att jag hade bra hår så hon sa att det kommer bli jätte långt nu när jag inte plattar det. WOHO! får hoppas det blir långt till sommaren, hon klippte inte så mycket heller så det var bara bra! nu ska jag sköta om mitt hår och det ska fan bli långt tills i sommar :) !

Kommentarer
Postat av: alice

sv: va bra :) hur mår du idag då?

2011-01-10 | 15:45:00
URL: http://aliceellen.blogg.se/
Postat av: elin pettersson

fin du är :D

2011-01-10 | 21:28:01
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0