slide show

förlust igen, det blir b-slutspel

bild från västeråscupen, saknar!
yes, hade match imorse mot ankarsvik. vi förlorade med 2-1, surt! vi var sjukt taggade, spelade en bra match ändå! speiellt andra perioden då vi var sååå nära att göra 2-2 målet..riktigt synd att vi inte satte den. jag fick även min första utvisning idag! jag&olivia hade utvisning samtidigt så då var vi bara 3 på plan..då gjorde dom mål och det var pga mig kändes det som, det suger. men men, bara att bita ihop och vara glada över att vi har kommit till B-slutspel i alla fall! kom direkt till kvartsfinal eftersom vi kom 3:a i gruppen. spelar 17.55 i gamlis, vet inte riktigt vilket lag än. får hoppas det går bra för oss i B-slutspelet i alla fall! vi får ta och vinna B :)
nu snart ska man in och kolla på P-97:s match i allians, dom har kommit till A-slutspel. nu är jag taskig och hoppas att dom förlorar! är sur på dom, dom säger att vi suger för vi kom till B-slutspel :o

Kommentarer
Postat av: Stella.

åh, gud så synd :/

men bättre att komma långt i b-slutspel än att åka ut direkt ur a-slutspel. :)

2011-01-05 | 17:06:03
URL: http://stellaea.blogg.se/
Postat av: Filippa

Tack så mycket detsamma :D ♥



riktigt cool bild förästen :)

2011-01-05 | 17:57:28
URL: http://ffilippakorpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0