slide show

det blev bio istället!

yes, mamma frågade om vi ville åka in och kolla på bio. tvekade lite först eftersom vi hade innebandyträning, men sen bestämde jag mig för att följa med i alla fall. så jag,mamma,rebecca och christoffer åkte in till stan och kollade på himlen är oskyldigt blå! jag tyckte filmen var riktigt bra faktiskt, en film jag kan rekomendera :)
kom hem runt nio, duschade och har suttit vid datan ett tag. ska börja plugga so nu så de är klart, såklart är jag ute med allt plugg i sista minuten..

någon som har sett den? i sånna fall, vad tyckte du om filmen?

Kommentarer
Postat av: elin pettersson

åh den där filmen vill jag se ju! :)<3

2011-01-21 | 09:33:40
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0