slide show

onsdag,wednesday,miercoles...

sakna valborg
kom inte på så mycket att skriva som rubrik så fick bli onsdag på svenska,engelska och spanska. men skolan idag var helt okej som alla andra dagar, på livskunskapen då, undrar vad killarna sitter och kollar på varenda dag egentligen? hm.. haha. men var hos amilia efter skolan med julia och emma. haha gorde äppelpaj fast utan äppel men den vart inte så lyckad, inte vaniljsåsen heller, haha. när jag kom hem sen så åt jag lite mat och sitter och lyssnar på musik nu, har inte så mycket mera att göra. skulle ju ha tränat med vaksala men det blir inte så. och tror däremot inte att det blir flera träningar med dom, för emy och terese ska inte fortsätta så då vill inte jag heller det, och dom ringde till tränarna idag så nu måste jag ringa själv! fyfan.. men ska nog gå ut och ta någon bild eller nått eftersom jag inte har så mycket att göra, ska försöka ta någon bild till tävlingen på http://asilsfoton.blogg.se, skriver senare igen, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0