slide show

jag ♥ geisha

detta fick jag igår av mamma och pappa efter dom hade kommit hem från båten. och ja det är snart slut, går verkligen inte att sluta äta! det är så sjukt gott. men kom i alla fall hem från träningen för en stund sen, hade ett litet möte eteråt och då sa dom att dom har bokat gothia med laget nästa år, och nu vet jag fan inte hur jag ska göra! vaksala sk eller storvreta ik.. så jävla svårt! om jag vill satsa på fotbollen måste jag börja i vaksala, i storvreta kan man i för sig också satsa men inte alls lika mycket. fast ändå skulle det kännas helt fel att lämna storvreta efter allt vi har snackat om gothia, hur kul det ska bli, gå på liseberg och allt sånt där.. och det kändes så konstigt att alla satt där i rummet och skrek, JAA! när dom berättade att vi ska dit nästa, förutom jag. blä det här är verkligen svårt.
men lite mer saker dom berättade var att vi ska köra lasergame som avslutning och sen kanske äta på kina restaurang efteråt. och att magnus ska prata med p-97 tränare och fråga om vi kan köra match mot dom, hehe kul ju :)
nu ska jag duscha och sen försöka se så mycket som möjligt av idol! hejsvejs

Kommentarer
Postat av: F O T O - lisa

sv ; haha :)

btw , riktigt fin bild !

( du frestade mig , sjukt mycket haha )

2010-09-27 | 21:11:46
URL: http://asilsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0