slide show

innebandymatch

bild från västerås med laget i våras.
nu ska jag byta om till matchkläder och fixa toolbagen. sen cykla till amilia för att sen åka till ärentunahallen och spela match mot F-98. vinstvinstvinst! sen ska jag bara hem och ta det lungt tror jag, kommer säkert kolla på tv som jag gör när jag har tråkigt. förresten, amilias familj,emmas familj och massa andra familjer ska typ åka till tunisien nästa år, och emmas pappa har frågat om vi vill med och jag har tjatat på mamma och pappa i några dagar nu att jag jätte gärna vill med, och nu under maten så fråga jag igen.. och dom sa att det skulle vara kul att åka med dom och sånt där, så det känns som om jag har fått dom till min sida. woho! hoppas hoppas hoppas

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: tack så mkt!:D



allt bra idag?:)

2010-09-28 | 17:09:48
URL: http://diwagirl.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Tack så mycket :) Följ mig gärna via blogglovning :) HA en fin kväll! KRAM

2010-09-28 | 19:27:13
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0