slide show

yeeey jag leder!

jag kan bara säga, tack så hemskt mycket för alla som har röstat på mig! har fått ihop 10 röster, leder med 7st. fast det är bara fyra som har sagt att dom har röstat, så om ni vill ha en länkning så säg till sen när ni har röstat. men fortsätt allihopa, hoppas verkligen att jag vinner :)
men imorgon är det fredag, sen är det HÖSTLOV! sjukt skönt med sovmorgon i en vecka, passar perfekt. men imorgon efter skolan ska jag till thuns, hoppas på att få hem lite saker. vill ha tjocktröjor, så mysiga!
men har också beställt hem runt 95 kort från fuji. det blev 99kr för allting, med porto. inte alls mycket pengar för så mycket kort!
men nu ska jag ner och kolla på robinson, sen plugga lite engelska, hejsvejs

Kommentarer
Postat av: sandra

jag har röstat på dig lilla pullan :D

2010-10-28 | 21:07:58
URL: http://priincees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0