slide show

snart min,snart min,snart min..

åh står inte ut längre, ja vill ha min systemkamera nu! fast vid vissa tillfällen känns det som om man inte behöver den just nu, och vid vissa tillfällen måste man ha den nu. fast jag vet inte, jag kanske ska vänta tills efter jul och köpa en ännu bättre kamera än denna? eller jag kan ju köpa den här men med flera objektiv. fast såklart, jag vill ju ha den tills i november då jag åker till egypten med halva släkten och då vill man ju ha fina bilder. ååh det här är svårare än vad ni tror..
ska jag köpa den snart när net on net öppnar, eller med lite bättre saker efter jul?

Kommentarer
Postat av: emma

jo det kommer du din lilla mupp :P

2010-10-02 | 19:28:21
URL: http://emmajerneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0