slide show

sitter i skolan


fick bli en av dom första bilderna med kamerna, har ju inga andra bilder på den här datan.

har so nu och håller på med grupparbete, jag,nina och andreas har valt att jobba med USA. fick låna nina's data för jag har inte fått mitt lösenord och sånt. det suger. men efter skolan ska jag hem och plugga matte, jag måste. för har matte prov A imorgon och B på torsdag, känner att B-delen inte kommer gå bra..haha. men sen är det innebandyträning och sen bara ta det lungt. imorgon kommer mina kusiner till mig och sover, livia och alyssa. vi ska ut och fota, alla vi tycker om att göra det så passar ju perfekt. skriver när jag kommer hem igen, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: VICTORIAFOTO

Om ni har Gunilla i matte har ni säkert samma prov som oss, A-delen var ganska enkel men B-delen var skit svår!

2010-10-26 | 14:56:43
URL: http://victoriafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0