slide show

sitter i skolan igen


gammal bild som jag tog med min kompaktkamera.

har so igen, andreas är duktig. det är typ han som gör allt jobb,haha. men efter skolan ska jag åka till kusinerna för att hämta dom och sen ska vi till gränby för jag och toffe ska ta kort till bankkortet eller vad det heter, inte kul.. sen ska vi snabbt in på willy's för jag ville köpa lösgodis till helgen, kostar typ 3.70kr/hg! fett billigt ju så man ska ju passa på ;)
sen ska vi hem, då får man hoppas det är sol för jag,livia och alyssa ville ut och fota, kulkul. vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Freja [Foto]

Vilken fin bild!

Lust att följa varann via bloglovin?

2010-10-30 | 21:42:19
URL: http://frejasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0