slide show

i want..

grått linne-H&M
brun bikini-H&M (ska ha innan jag åker till egypten i slutet av november, har beställt nyss men det blev svart för den bruna skulle kommit i början av december, så svart blev det. skulle gärna velat haft brun men men..)
grå sjal-cubus
rosa hoodtröja-cubus
blommigt linne- rut m.fl (nelly.com)

det gråa linnet från h&m och den gråa sjalen från cubus ska jag nog köpa snart, när jag väl kommer till stan så ska dom med hem i alla fall!
men ska gå och kolla på tv nu, kanske någon film. hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: sabine [photosbysabine.blogg.se] brofeldt.

sv; toppen då! lycka till. ♥

2010-10-04 | 18:43:42
URL: http://photosbysabine.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Jasså men vilken tur att du hittade till min blogg då. :) Tubsjalen är från Gina 99:- så billig är den också. :) KRAM på dig och missa inte Helgens bloggtävling. :) KRAM

2010-10-04 | 18:50:15
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0