slide show

det blev stan en stund

bild från björnriket 2010

åkte till stan en stund, var på allians och då fick toffe en massa målvakts saker. väska,knäskydd och byxor och han ska få tröjan snart, men som tur va ska jag få världens snyggaste fatpipe klubba lite senare, den var jääätte snygg! men var på gränby också, hittade skidglasögon till björnriket, faktiskt rätt coola skidglasögon. men nu fattas bara skidkläderna och pannband sen e jag klar inför björnriket 2011! längtar, ska ha skidkläder från quicksilver eller cross har jag bestämt, dom e snyggast,haha. men ikväll ska jag in till stan med linder&bjelvenmarks, är någon festival i stan. så blir nog inte att träffa några ikväll för vi kommer komma hem runt 11 tror jag. sen sover amilia här, super lördag :)
vad ska alla andra göra idag då?

snart kommer det ett inlägg med alla som röstade på mig hos Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0