slide show

sandra imorgon

imorgon kommer sandra hit och sover tills på lördag, yeeey
för på lördag ska vi till stockholm, ska köpa en väska från accent
ska ha den tills skolan börjar
eller jag kanske ändrar mig och köper väskan senare, och köper kläder istället?
varför inte liksom
nej men, det blir nog en väska
och så har jag bestämt mig att köpa melonremmar också, me like
köpte det förra året också
fast inte säkert att dom finns kvar, men jag får hoppas de
skriver förmodligen senare igen


vet inte vad sandra kommer tycka om bilden
men jag gillar den så de så :)

JAG ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN !
:DDDD



varför komenterar ni inte vad ni tycker jag ska ha för header?
förra inlägget
jag vill veta vad ni tycker... skriv ! :)
please

Kommentarer
Postat av: sandra

nu är jag ledsen på riktigt..

jag kommer sakna dig så jävla mycket men det vet du redan... jag älskar dig min lilla bebis

2010-07-27 | 00:13:24
URL: http://priincees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0