slide show

packar !

helena, kim och max har varit här sen klockan fem idag
har spelat skippo, lyssnat på musik och tv tittande
och nu har jag massa musik i mobilen till planet
hoppas man bara får ha flightmode på, annars jävlar
menmen just nu packar jag i min knallgula resväska
och i den hittade jag syklop och sånt där, snaaaaart är man utomlands och använder dom
längtar !



min fina knallgula rexväska, kommer inte vara svår att hitta på flygplatsen i alla fall

mina gröna syklop :)

och en bild på min outfit jag ska ha när jag åker
linne,kofta,shorts, ENKELT ! :)
och jag vill inte sitta med thighta kläder på planet, det hatar jag.



HALLÅ !
ni har glömt att komentera förra inlägget, passa på att göra det innan ni går härifrån
vill ha bestämt mig innan jag åker
l
l
l
l
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0