slide show

mobil bloggar

dålig uppdatering idag,eftersom jag har varit i stockholm hela dagen
skriver mer om stockholm när jag kommer hem för just nu mobil bloggar jag hemma hos amilia
ska skriva lite om kvällen istället.
jag kom till storvreta kvart över åtta ungefär,och vid centrum stod amilia och abbe och vänta på mig i regnet
vi gick med abbe till tobbe och johannes,sen så gick jag och amilia själva i regnet för vi hade ingenting att göra
vi bestämde oss för att gå hem till mig så vi gjorde det,jag bytte om till torra kläder och sen gick vi till amilia
nu är vi här och gör typ ingenting,kulkul
ska hem om en halvtimme och sen ska jag börja packa lite grann
eller bara ta fram vad jag ska ta med mig, inte packa ner det (:
JAG LÄNGTAR!

idag var det sista gången jag fick träffa abbe innan jag åker,
åhh, kommer inte träffa varandra på nästan tre hela veckor
jag kommer sakna dig älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0