slide show

ansiktsmask

sandra kom hit halv sex
jag,amilia och emma cyklade och mötte henne sen åkte vi hem till abbe
emma cyklade hem och åt och då spelade vi fotboll
amilia är min fiende.
sen åt amilia vid halv åtta och vi stack hem och åt sen vid åtta
sen mötte vi upp emma vid konsum
vänta där på amilia och sen köpte vi massa gott, choklad
sen åkte vi hem till amilia och kolla på high school musical
haha snacka om en jävla massa, pinsaaaaaaamt
ingenting ni behöver veta (:
åkte hem vid kvart över tio och jag och sandra satt framför tv:n med mamma och pappa
och jag hade ett litet snack med mamma.. haha bara amilia,sandra och emma som fattar 
nu för en stund sen gjorde jag och sandra choklad ansikstmask
vi ser ursnygga ut :D
och imorgon blir det stockholm
kameran följer med



så fina


Kommentarer
Postat av: emma

haha sööta.

gick det bra med snacket ;) <3

2010-07-24 | 00:30:45
URL: http://emmajerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0