slide show

jag är hemma från egypten!

yes nu är jag hemma, och jag vill tillbaka! har haft det hur bra som helst förutom att vi förlorade 1 dag genom att planet var en dag försenat så den dagen vi skulle åka fick vi bo på hotell, men annars har allting varit super! har haft det sjukt kul, tagit mycket bilder, åkt ut med båt på havet med hela släkten och solat och snorklat, shoppat,åkt banana boat..har gjort jätte mycket! vill tillbaka NU NU NU!
men lite senare kommer det bildbomb, kanske blir imorgon för just nu har jag ingen ork men får se. förresten så har jag inte tagit så mycket ''fotografi'' bilder eller vad man ska säga, typ på blommer eller vad man nu ska säga, har mest bara tagit på släkten och sånt så inte mycket av såna bilder.
men måste gå nu, skriver mera om resan senare!

Kommentarer
Postat av: Ellinor Weman

hallå vilka fina bilder , du kommer att gå långtKram Farmor

2010-12-06 | 10:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0