slide show

dag 11 - mina syskon

jag har en syster som heter Rebecca Weman och är 17 år, och en tvillingbror som heter Christoffer Weman som är lika gammal som mig, alltså 13 år. med min syster kan jag ju berätta lite mer till än vad jag kan till min bror, jag och Christoffer bråkar i stort sett varenda dag, haha. vi slåss och allt sånt där, kallar varandra allt möjligt och ja massa sånt där. en gång hoppade han på mig så att jag bet mig i tungan så jag börja blöda och fick nästan två hål..inte okej!
med min syster bråkar jag inte ofta med, hon är inte hemma så ofta för hon är hos sin kille typ hela tiden. hon är oftast här på helgerna. men kommer i alla fall inte ihåg sist vi bråkade, det är ju bra! det är bra att ha en syster för då kan man ta varandras kläder, haha och rebecca har överdrivet mycket kläder och jag väldigt lite så det är super! jag får/köper kläder av henne också som hon inte har använt, haha :)
men Rebecca går på ekeby skolan i uppsala, tror hon går restaurang och servering eller något liknande. men det går bra för henne i alla fall! Christoffer går på samma skola som mig, fast i parallellklass *WOHO!* vi skulle inte klara oss i samma klass, då skulle vi bråka ännu mera än vad vi redan gör..
men vet inte riktigt vad jag ska berätta, älskar i alla fall mina syskon ♥ (även fast det kanske inte syns ibland)
tvillingbror Christoffer
syster Rebecca
hon är inte modell, men man tror&tycker att hon borde vara det :)

Kommentarer
Postat av: maisah

sv : okej nice :)



allt bra med dig ?

2010-12-19 | 13:29:05
URL: http://maisahjuevesanos.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice :)

har dom pojkvän/flickvän båda två?

2010-12-19 | 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0