slide show

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ska ta och berätta om skoldagen
började med att vi hade första idrottslektionen, var faktiskt kul och våran lärare var as snäll
juste, jag hade tagit med mig min britney spears parfym till idrotten, jag gillar den
men sen så när jag öppnade min väska då kände jag värsta lukten av min parfym, jag tog upp min nescesär och då var den blöt
tog upp min parfym och då såg ja att den hade läckt.. och jag hade fått parfym på min tröja till gymnastiken också så då luktade jag jätte mycket parfym, kul
jag gillade den parfymen
men den stannade i alla fall kvar i skolan för den skulle ändå bara läcka ännu mer om jag tog hem den, så den fick jag slänga och min nescesär också för den hade blivit helt missfärgad, får köpa en ny nessecär till idrotten
men sen i alla fall hade vi no, fick skriva om allemansrätten, super kul
sen hade vi spanska, och som tur va behövde vi bara säga ett ord ivar från glosorna så fick jag säga hejdå, adios (:
sen hade vi lunch, var med terese,emy,sandra,issa och sara på matrasten
hahah det var så jävla kul
sen var det bild, fick göra mapp som man alltid får göra första lektionen
jag skrev ellinor wema i graffitti stil, blev faktiskt rätt coolt
ska skriva 7F också och göra typ någon fotboll eller nått, får se vad det blir
sen var det SO med ingrid, bläää vad tråkigt
och jag fick såklart läsa, haha och alla tyckte jag typ läste as snabbt men jag ville bara få slut på texten så fort som möjligt för jag hatar att läsa högt inför en massa
sen när vi kom ut ifrån klassrummet sa alla att jag läste as snabbt, thomas sa att jag läste i 120..
men sen var det livsunskap med ingrid och samuel
gjorde ingenting, pratade bara om typ overåler till fotbollen och när klassfotot e och sånt där
klassfotot e den 1 september, då jävlar ska mitt hår hålla sig rakt!
fick i alla fall sluta tidigare, då gick vi till Lidl och väntade på matabussen
åkte med den till station och sen åkte vi med 115 hem, fick gå ända från julia igen..
kom hem vid fem, fixade lite på datan, åt mat, kollade på tv och nu sitter jag här
ska packa fotbollssaker tills imorgon så det är klart, första fotbollsträningen med klassen imorgon
jag kommer säkert ramla på bollen eller nått, förvånar mig faktiskt inte
men nu räcker det nog med text
skriver senare igen


jaaaaaaaaaaaaaaag



btw
, har känat in 410kr från alla saker från tradera, haha
fan vad jag e grym!
dom pengarna används på lördag då jag ska till stockholm med melina
sen sover jag hos henne, kommer bli grymt kul !




GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL VECKANS BLOGG!
4 st anmälda, sista dagen att anmäla sig är imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0