slide show

shulululu

har ju vart borta typ hela dagen, har haft fullt upp
var ju i stockholm med melina, haha köpte ingenting
jag vet jag är tråkig
men vi åt as god mat där, typ klyftpotatis,biff,rödvinsås och beasås
as gott
jag och melina beställde läsk på restaurangen, hahah

jag: en cola, tack
melina: aa jag också
servitrisen: okej, går pepsi bra?
melina och jag: aa det är okej
servitrisen går iväg.
melina: GÅR MONOPOLPENGAR BRA?!
hahahaha

men åkte hem vid tio över tre och mötte sen upp amilia i stan
vi gick runt lite, köpte en hoodtröja !
det blev en grå hoodtröja från bik bok, as skön
värd priset, 199kr
sen åkte vi till gränby för jag ville ha min kofta, hehe
gick in på vila för att kolla om den fanns, det gjorde den
jag prövade.. DEN PASSA INTE!
jag blev sur.
men sen hittade jag en till hoodtröja, en svart
den är svår att förklara hur den ser ut, men den är svart i alla fall
verligen värd priset!
100kr
sen åkte vi hem, gick hem tilll amilia en stund för hon skulle äta
sen gick vi hem till mig, senare kom abbe,emma,simon,julia och gabriel
haha gjorde som vanligt typ ingenting, var inne på mitt rum
tio i elva var alla härifrån och då bakade jag och melina en kladdkaka, haha
den är klar nu så ska ta en bit snart, YUMMIE!


jag,melina och amilia
jag vill ha sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0