slide show

shopping på gränby centrum

skoldagen har väl varit helt okej
på so och livskunskap lektionen kastade thomas och filip sudd på mig hela tiden
sen var vi tvungna att plocka upp de också?
med händerna..
men efter skolan åkte jag till gränby centrum med mamma
köpte två tröjor från VILA och ett linne från ginatricot
när jag kom hem såg ag att det låg ett brev på min säng
och brevet var från gratisgodis!
jag har äntligen fått mitt godis, bara en sak kvar nu haha
men det var as gott.
sen plockade jag undan lite och nu måste jag göra massa läxor
har matte,spanska och engelska tills på fredag och so tills imorgon
på so:n ska man typ kunna om alla partier och sånt där, kan verkligen ingenting om det!
kommer inte gå så bra.


linne från ginatricot
haha inte ofta jag köper kläder där.


två likadana tröjor från VILA
en vit och en grå

tyckte dom var rätt så fina faktiskt (:

nu ska jag försöka välja kläder tills imorgon, det är ju klassfoto..blä
kommer bli as ful, dom tar alltid den fulaste bilden
och jag tänker inte visa tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0