slide show

godnatt

nu snart ska jag sova
haha att göra läxorna gick ju jätte bra, eller så gjorde det inte det?
kolla på so pappret en gång, sa till mamma att jag inte kan det här och sen gick jag och tog äppelpaj
fyfan vad tråkigt med läxor, men får och ta och gå igenom dom nu istället
jag kommer se asful ut på klassfotot, inte 100% nöjd med mina kläder direkt men jag har inget bättre att ha på mig så det får bli det jag har valt, det är en tröja som jag köpte idag.
bild på tröjan jag ska ha kommer nu


det blir den här tröjan, blir väl helt okej.
som vanligt med mina favorit jeans leggins från pieces.
utsläppt hår imorgon, det får inte bli lockigt!
men som tur va ska jag ha plattång med mig, smart ? ohja
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0