slide show

godnatt

nu ska jag snart sova, måste bara fixa lite inför imorgon
på matrasten ska i alla fall jag,issa,emy,terese och sandra till gränby centrum
ska leta efter min tröja som jag la ut bild på för någon dag sen från H&M
hoppas den finns, resten köper jag i stockholm
och dit ska jag i övermorgon med melina, kommer bli grymt kul
ska köpa hoodtröja från cubus (ett måste), kofta från cubus eller från bik bok, och så ska jag ta hål i örat
längtar!
sen sover hon här, träffar väl några som vanligt på kvällen tror ja
har inte så mycket mera att skriva nu
eller jo, glöm inte att rösta på vem som ska bli veckans blogg
i want mycket besökare and mycket komentarer!
haha här e man bra på engelska (y)


32 unika besökare hittils idag
& så hade jag 36 unika besökare igår


70 sidvisningar hittils idag
& så hade jag 97 sidvisningar igår


OCH SÅ HÄR SKA DET FORTSÄTTA
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0