slide show

godnatt

nu ska jag upp till rummet, packa väskan och sen sova
sovmorgon till halv tio imorgon så behöver inte gå upp så jätte tidigt
skööönt
har sovmorgon varje onsdag, det gillas 
 
vet inte om jag ska köpa den där tröjan förresten
inte riktigt säker än, för jag har två till såna där tröjor ungefär
asså dom är lika urringade och sånt
och dom använder jag typ aldrig, så onödigt om jag köper den om jag inte ska använda den
men får se hur det blir
den är ju fin

godnatt


slumpad bild.


Linda eller Victoria
båda ni två har sagt att ni skulle kunna hjälpa mig med min blogg
tack så jätte mycket !
men jag ville bara fråga om vem av er som det blir
ni behöver verkligen inte om ni inte vill
bestöm ni (:

Kommentarer
Postat av: VICTORIAFOTO

Jag vill, tycker det är kul :)

2010-08-25 | 12:08:51
URL: http://victoriafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0