slide show

fan då

träningen gick väl helt okej idag
senare var det spelarmöte, tre i laget ska sluta
15 stycken till gothia, det räcker inte
min gothia dröm är just nu långt borta.
tränarna ville hålla på i ett år till, 15 stycken i ett lag
fast det kanske inte räcker?
inte säkert att laget håller ihop tills nästa säsong. 
förut pratade vi hela tiden om hur kul det ska bli, nu är det bara mer och mer som slutar
vem vet ? snart kanske det inte finns något storvreta f-97 kvar
jag ville spela gothia cup med storvreta f-97, det var verkligen det jag ville.
fan vad jag hatar när allting inte blir som man vill.


rävsten 2010

roslagscupen 2010

DM-silver 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0