slide show

första gången jag får med mig någonting hem från stan..

rosa/vit topp 99kr
H&M
ögonbrynspenna 30kr
H&M
jag var på stan med amilia idag och ja, jag fick med mig två saker hem! helt otroligt nästan ;)
köpte det här för mitt presentkort, härligt med en ny tröja i min låda i alla fall! aldrig fel med lite nytt. men ja som ni vet så köpte jag en mössa från bik bok förut, och idag..var det halva priset på dom! lite små sur sådär. dock kostade den bara 79kr när jag köpte den, så inte så farligt ändå. men ska nog köpa en till mössa nästa gång, sååå sköna ju!
men men det är a-lagsmatch senare, skulle vara kul om jag skulle gå på den men jag hostar ju och så, så jag stannar hemma och ska försöka bli bättre inför imorgon då storvreta cupen börjar! jag vill såklart inte missa den, så bättre om jag stannar hemma och försöker bli bättre :)
nu sitter jag och lyssnar på Bruno Mars-Grenade , rätt så bra låt faktiskt! vad gör alla andra för kul då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

2011-01-03 | 18:55:23
Postat av: tea

vad snygg tröja :)

2011-01-03 | 18:57:29
Postat av: Sara - Only Saras

Dagens Blogg är avslutad, kika in. Inte du? Ny chans:

http://onlysaras.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-2.html

2011-01-03 | 22:10:22
URL: http://onlysaras.blogg.se/
Postat av: elin pettersson

fiiina saker :D

2011-01-04 | 14:52:24
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0