slide show

en vinst & en förlust

uppdatering har varit kass idag eftersom jag spelat innebandy hela dagen. och statistiken har sjunkit också..men det tar jag igen efter cupen :)
men ja, spelade första matchen idag mot djurgården, vinst med 1-0! kunde gjort 10-0 för vi sköt stolpe,ribba,stolpe,ribba och utanför och på målvakten hela tiden..haha lite otur bara. men det var riktigt najs med vinst!
andra matchen var mot älvsjö, var riktigt jämn med hade otur med en pass så då gjorde dom 1-0, sen gjorde dom ett mål till och dom vann matchen med 2-0. fast det som var riktigt tråkigt var att dom ställde upp värsta köttmuren framför mål när man skulle skjuta, så jävla tråkiga! fegt spel kallas det. var lite sura efter matchen men en sak gjorde oss på bra humör igen, vi fik träffade louise gullbrandsson! så saknad tjej, var riktigt härligt att få krama henne igen, har saknat henne otroligt mycket!
men sen vidare på killarnas match och sen hem, nu ska jag sova för jag har match imorgon i ärentuna kvart över tio. uppstigning åtta för jag måste gå dit..den är mot ankarsvik och dom är riktigt bra! dom har vunnit alla matcher och dom är 98:or? ojoj..men vi ska fan vinna över dom! då blir det en andra placering i gruppspelet tror jag och sen blir det slutspelsmatch senare på dagen :)

blir nog bättre uppdatering imorgon någon gång, ingen aning om när. men ni har slutat kommentera? fortsätt kommentera som ni gjorde för någon dag sen! det suger att statistiken var sjukt dålig idag, men jag vet ju även varför. men jag lever och kommer tillbaka med uppdateringen imorgon förmodligen ;)

Kommentarer
Postat av: elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv:okej bra , jag mår också bra!:D

2011-01-04 | 23:33:49
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/
Postat av: elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

grattis till vinsten men förlusten var inte lika rolig men endo grattis!:D

2011-01-05 | 00:08:27
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/
Postat av: Stella, f o t o.

sv; tack & tack! du har också en jättefin blogg med fina bilder, lust att följa varandra via bloglovin'? :)



jodå, allt är bra, själv?

2011-01-05 | 11:00:40
URL: http://stellaea.blogg.se/
Postat av: A L M A S F O T O ♥

sv; Tack så mycket! :D

2011-01-05 | 11:34:21
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE
Postat av: Stella, f o t o.

sv; har lagt till dej nu! :D

2011-01-05 | 12:17:06
URL: http://stellaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0