slide show

tunisien

fina bilder, jo jag vet..

nu är det ju såhär att min familj ska med till tunisien nästa år! wohoooooooooooooooooooooooooooo. haha vet inte riktigt vilka som ska med än men jerner's i alla fall, anette skickade sidan till hotellet till mamma så nu har jag kollat på det och det verkar ju helt super! dit vill jag, i like this! hiss hiss hiss för detta!
har suttit och gjort dom här jätte fina bilderna nu, inte direkt bäst på paint, det kanske märks...men hade tråkigt så hade inte något bättre för mig än att rita in mig på bilderna, heh :)

någon  här som någon gång har varit på Hotell Club Rimel Djerba-Tunisien?

Kommentarer
Postat av: emma

wihooooooooooooooooooooo kommer bli grymt :DDDDDDDD

2010-10-01 | 23:14:13
URL: http://emmajerneer.blogg.se/
Postat av: Marwa

Hej jag heter Marwa och är en tjej som är 13 år gammal.... :D

Ja jag har vart där i Club rimel (Djerba) det är helt underbart i Tunisien (jag kommer från Tunisien) men Djerba har inte de bästa stränderna i Tunisien ... det finns oftast tång vid stranden dära men jag jag rekomenderar er att åka till sous eller hammamet... (bättre stränder) ha en skön och trevlig resa! puss <3

2010-10-09 | 19:43:47
URL: http://ellinorwemaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0