slide show

graffitti nagellack

före
efter
nu sitter jag här och har precis målat naglarna blåa med rosa graffitti nagellack över. graffitti nagellacken är ju as coola, ska nog skaffa flera färger. eller, det är ett måste! men jag har också packat väskan inför skoldagen imorgon, har idrott så idrottskläder är med! sen har jag matte och svenska pärmen med mig för emma sa att vi hade matte imorgon så lika bra att ta med den. imorgon är det ju först skola, sen på kvällen är det innebandymatch mot F98. ska bli kul att möta dom, hoppas bara på en vinst!
nu ska jag snart ta och sova, måste bara fixa lite småsaker först. imorgon blir det nog ett morgon inlägg med dagens outfit, om jag hinner. godnatt!
HISS ELLER DISS FÖR GRAFFITTI NAGELLACK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0