slide show

tisdag 14 december

skoldagen var helt okej, slutade redan halv två för att vi hade en konsert på skolan, alla nior uppträdde. så det slutade då så då fick vi sluta! då gick jag hem och hann vara hemma i 15 minuter för sen säger mamma att vi ska in till gränby centrum för att hämta ut min & toffes legitimationer. så då gjorde vi det snabbt och åkte hem sen!
lite senare är det innebandyträning i vattholma, idag ska johan och kanske jessica träna oss, kommer bli sjukt kul! hörde att det skulle bli nya bollövningar, vilket behövs så det är bara bra. sen ska jag hem, plugga matte och kolla på mitt favorit program, desperate housewives ♥
förresten! fick tillbaka vårat engelskaprov idag. jag sa ju att det hade gått sjukt dåligt och sånt, men nej så var det faktiskt inte! fick 86/100, alltså bara 14 fel. kändes bra eftersom jag tyckte det hade gått så pass dåligt. blev faktiskt glad :)
har matte prov imorgon, får väl se hur det går..har so prov på torsdag också, typ grekerna och sånt. varför behöver man ens veta sånt? det är faktiskt inget man behöver kunna när man blir äldre, eller det är ju lite kul att veta det då, men absolut inget som intresserar mig,heh.

Kommentarer
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

sv: hehe mjooo ja mår bra ! sj ? :D



hehe nej verkligen inte .. :/

2010-12-14 | 19:28:56
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0