slide show

tack alla som röstade!

Lisa , en snäll och fin tjej som skriver om allt möjligt. hon fotar och tar även otroligt snygga bilder! 
Mikaela , hon skriver om allt möjligt,kläder,outfits,vardagen.. det mesta helt enkelt. en jätte snäll tjej och fin blogg :)

Victoria , en jätte snäll och fin tjej, tar otroligt snygga bilder och gör sjukt fina bloggdesigner! (hon har gjort min och jag är otroligt nöjd) just nu har hon en bloggpaus men hon svarar på komentarer och allt sånt fortfarande :) 
Karin , en fin och snäll tjej, tar jätte snygga bilder och skriver om allt möjligt! 
Johanna , snäll & fin tjej som skriver mest om sin vardag, och allt annat som händer i hennes liv :)
Louise , en otroligt snäll tjej som skriver om allt möjligt, musik,handbollen,outfits,shopping..det mesta helt enkelt! 
Linda , en jätte snäll och fin tjej som älskar att fota, har nyligen skaffat en systemkamera! hon skriver om allt, kläder,shopping,outfits,vardagen,vännerna, allt!

ALLA bloggar är värda att kolla på, ni kommer inte ångra er :)
om jag har glömt dig, så säg till mig så fixar jag in dig i det här inlägget

Kommentarer
Postat av: Stina ahlgren

Sv; bra :) <3

2010-12-11 | 20:06:34
URL: http://sawww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0