slide show

staden med julia & amilia

japp, slutade redan ett idag för livskunskapen var inställd pga luciaträning, hade även ludde sista lektionen vilket var grymt! men i alla fall, åkte in till stan med amilia och julia sen, och jag hittade som vanligt ingenting så inga kassar med hem. men det var verkligen en dunder dag på stan, sjukt kul! det här måste göras om (:
men kom i alla fall hem halv 6, helena,kim,max och vilda var här så fick träffa dom en stund. dom åkte hem för ett litet tag sen och nu sitter jag på mitt rum och gör ingenting! har matte läxa och lite engelskaglosor att göra så kan ju passa på att göra de klart. förresten, mitt engelskaprov gick åt HELVETE idag! fyfan..det sämsta jag någonsin gjort. kommer få göra om det, det känns så i alla fall. NO provet gick väl sådär, men där kan man inte heller förvänta sig att jag ska få många rätt, no är det värsta jag vet, efter matte.
men, har alla haft en bra dag? :)

Kommentarer
Postat av: sara

vem äre som har gjort din design?

2010-12-08 | 18:36:24
URL: http://godistrolletsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha skojjar du:D?



då kanske vi är släkt?

2010-12-08 | 19:15:12
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0