slide show

plugg plugg och ännu mera plugg

yes har blivit en massa engelskaplugg idag, skippade träningen för att plugga. haha jag gör alltid ett häfte om allting man ska ha på ett prov, oftast gör jag det till engelskan för då får jag in allting i mitt huve. så ja, jag är snart klar med mitt häfte! jag lovar, det funkar! det gör det i alla fall för mig :)
men jag ska snart duscha och sen göra klart det sista av häftet och kolla på tv. sen försöka komma i säng tidigt, är trött redan nu..men imorgon efter skolan ska jag till stan med julia&amilia, jag vill leta efter lite nytt och försöka hitta något till julafton som är om 17 dagar, om jag räknade rätt? haha det är ju faktiskt snart jul, det har faktiskt gott riktigt snabbt! jag får väl hoppas att jag får mitt tamron objektiv i julklapp, ska tjata på mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0