slide show

hemma utan kassar, igen

yes, var på gränby centrum med amilia&alexandra. jag skulle ju köpa min kofta, fanns den i min storlek? ja, passade den? nej..så jävla sur, hittade massa tunikor och cardigans men nej, ingen passa! antingen var dom för stora eller för korta, så jag kom hem utan kassar, igen. men hade det sjukt kul i alla fall! :)
kom hem för en stund sen, ska snart sätta på en film för jag har inget att göra. måste försöka sova tidigt idag för jag ska upp runt 5 imorgon för att jobba i sävja, det är som sagt storvreta cupen och då måste ju såklart vi storvreta lag jobba. ska va där halv sju tror jag och så jobbar vi till halv sju på kvällen. jobbigt! sen dagen efter det blir det att gå upp tidigt igen för att åka och jobba, alltså vika kartonger och det där. men då tjänar vi pengar så det är en annan sak! hehe får våra pengar den 25 januari därifrån, ca 2000kr. då ska jag köpa photoshop! WIHOOOO! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så kul att du är med och tävlar :D

2010-12-27 | 19:17:15
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, han va jättesöt! Jag vill ha en sån liten sockerbit nu! :)

2010-12-27 | 19:51:27
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: VICTORIAFOTO

SVAR: Jag ska bara göra Lisas sen har jag bestämt att inte göra några mer designer till andra för jag tycker inte det är lika kul längre :/

2010-12-28 | 00:36:40
URL: http://victoriafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0