slide show

godnatt!

ska som sagt upp klockan 5 imorgon för att jobba i sävja hallen i 12 timmar. hata! men vet ni vad, jag ska ta med mig kameran! ingen aning om jag kommer ha tid till att fota lite under en match men det får jag hoppas, skulle bli lite kul att fota såna bilder för första gången, även för att se hur bilderna blir. men det kommer inte bli någon uppdatering förrän halv sju imorgon kväll, kanske blir ett snabbt inlägg på morgonen om jag hinner! godnatt! :)

någon som kan hjälpa mig fixa min header och allting under & över kategorierna? ni vet allting på höger sida --->
snälla, någon?

Kommentarer
Postat av: L I N D A - vardag, foto & design

jag kan.. :)

2010-12-28 | 17:54:46
URL: http://fotolikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0