slide show

det blev en hemmakväll

KIMPAN! söta kusin :)
japp stannade hemma ikväll! hade ändå ingen lust att gå någonstans. var i alla fall riktigt skönt att va hemma och bara ta det lungt! kollade på Robinson och imorgon är det redan final, kanske blir det att stanna hemma imorgon igen..? har tittat på varenda program, då får man inte missa finalen ju! men det fixar jag imorgon.
familjen har ju också kollat på resor, eftersom nästa år ska vi åka utomlands någon gång under december och vi har hittat Thailand & Mexico! jag tror alla har fastnat för Mexico eftersom vi redan har varit i Thailand, dit vill i alla fall jag! men inget bestämt än :) !
nu ska jag i alla fall sova snart, imorgon ska jag inte göra mycket som sagt, måste köpa comviq. kommer vara ensam hemma från typ 1-5? kul? nej. får se vad jag hittar på!
en sak till, har gjort en liten önskelista till. med lite små saker bara, body butter jordgubb&kokos från The Body Shop,ansiktsmask och såna saker. skulle inte vara helt fel med de till jul! så ger den till mamma så kan mamma säga till släkten att jag vill ha de! :)
menmen, jag somnar snart så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0