slide show

dag 3 - hur jag bor

jag bor i storvreta som ligger en bit utanför uppsala. eller..jag bor egentligen inte i storvreta jag bor i ängeby, bara för att precis innan min gata står det en skylt att storvreta slutar där, så jag bor typ 10m utanför storvreta..fast storvreta låter mycket bättre så storvreta får det bli ;) men i alla fall, tänker inte säga vilken gata och hus nummer jag bor på men mitt hus e i alla fall gult, har en rätt så stor trädgård, ett garage och min systers lilla hus. har en stor altan med en del som är inglasad. i trädgården finns det en liten fotbollsplan,vanlig pool,studsmatta,äppelträd. en stengång som går till systers lilla hus, vårat hus,garaget och inglasningen(altanen). och en massa gräs. typ det som finns i trädgården. och inne i huset finns det vanliga som det finns i varje hus, badrum,sovrum,vardagsrum,kök,hall.. ja typ såna saker. vet inte riktigt vad ni vill veta men nu vet ni vart jag bor, hur mitt hus och trädgård ser ut..ja det är hur jag bor i alla fall, det får räcka!
haha har inga bilder på vårat hus eller hur det ser ut innuti, så ni får ju chansa er fram hur det ser ut. prövade att rita hur det såg ut men..det gick inge bra så ingen bild!

Kommentarer
Postat av: Stina ahlgren

Sv; tack, ja,då själv ? <3

2010-12-10 | 16:36:07
URL: http://sawww.blogg.se/
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

sv: hehe jaha okej ^^

hur gammal är du ?

2010-12-10 | 17:01:36
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

sv: hehe okii ^^

Ja är 14 :)

2010-12-10 | 17:34:11
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0