slide show

dag 15 - mina drömmar

hoppade över dag 14 - dagens frisyr, eftersom jag var borta igår & så kändes den rätt onödig. men hade uppsatt i alla fall ;)

dag 15 - mina drömmar

mina drömmar..jag antar att man ska säga vad sina drömmar i framtiden är så börjar väl med det. sen 1-2 år tillbaka har jag fastnat för en sak som jag vill börja jobba med när jag blir stor, det är nämligen att jag vill bli pilot. att flyga är ett av mina stora intressen så det passar rätt bra. men jag vet att det kommer bli svårt, jag måste gå ut skolan med toppen betyg för att kunna bli det jag vill. jag är fortfarande rätt liten så allt kan ju ändras, men just nu känner jag verkligen för att bli pilot! som jag känner just nu ska jag verkligen satsa, jag vill verkligen bli det. eller jag skulle kunna bli något inom flygbranschen i alla fall, men inte flygvärdinna,reseledare eller något sånt. typ allt annat än det. jag vill tjäna bra med pengar för jag har även några mål om hur jag ska bo också. kan väl börja med det, jag vill ha ett fint hus med stor gård, spelar i stort sett inte så stor roll hur stort huset är men gården ska va stor. jag vill ha pool & fyrhjuling (älskart!),ett hus vid skärgården eller nått sånt,hehe..mycket mer men kommer inte på de nu, men något av dom ska jag ha i alla fall! och någonstans jag verkligen vill resa och som jag ska resa till är Bora Bora, svindyrt att åka dit men jag ska dit. så otroligt fint! men jag ska i alla fall lyckas,jobba inom flygbranschen, fint hus och gård,sommarhus..och såklart ska jag skaffa familj också, ett måste :D
sådär, hoppas ni vet lite av min framtid nu ;)
-ingen bild-

Kommentarer
Postat av: linda

Ah yea!

Jag taggar till 100, och önskar mig en locktång, pengar, smink, presentkort, en kamera och lite smått och gott!;D



ps jag har tamron ;D fast 18-200 ;D

2010-12-22 | 19:07:57
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0