slide show

dag 1 - om mig

mitt fullständiga namn är Ellinor Maria Weman. jag är 13 år och fyller år den 18 september, bor i Storvreta som ligger en bit utanför uppsala. jag har haft ett stort intresse för fotboll sen jag var runt 6-7 år, spelar fortfarande och just nu spelar jag i Storvreta ik som jag i sommar ska åka på gothia med. har gått fotbollsklass på gränbyskolan men slutande pga att det blev för mycket. men jag har också prövat på att träna med Vaksala, slutade men nu har dom frågat mig igen om jag vill komma och träna så nu under vintern tar jag fram fotbollsskorna och tränar med dom så mycket jag kan och hinner! spelar även innebandy i storvreta ibk, stolt storvretaspelare! tränar två gånger i veckan och spelar matcher nästan varenda helg och det kommer en cup någon gång ibland. ska spela storvretacupen nu i början av januari, då hela 24 lag e anmälda så kommer bli mycket spel! och sen åker vi på örebro cupen i vår som kommer bli sjukt kul! har även prövat på andra sporter,friidrott,streetdance & pingis som jag kommer på nu i alla fall. är i alla fall stort intresserad för sport :)
men just nu går jag i skolan måndag-fredag i ärentunaskolan, en bit ifrån där jag bor. det är en helt okej skola, med normalt långa dagar och helt okej lärare. på fritiden umgås jag med mina underbara vänner och har sjukt kul varenda gång! och i oktober iår köpte jag mig en systemkamera, nikon D3000. fotade innan med en vanlig samsung kompaktkamera men nu har det blivit en större och bättre kamera! ni får se rätt mycket av mina bilder här i bloggen, lär mig fortfarande massa inom foto och i jul ska jag inskaffa mig ett till objektiv. Jag är även ute och reser väldigt mycket med min familj, har varit i väldigt många länder. åker ca 1-2 gånger varje år, och det är alltid lika kul! var nyligen i egypten med släkten och ska om ett år åka till thailand eller dominikanska republiken med familjen!
lite bilder också, alla e tagna från google..men lite bilder på hur ett ungefär hur mitt liv ser ut :)
hoppas ni vet lite om mig nu!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Finalisterna i Helgens blogg är korad. Kika in! Ha en fortsatt trevlig kväll! KRAM

2010-12-08 | 21:21:38
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: elin pettersson

svar: jadå denna onsdag var skaplig! din då? :D vad händer i helgen? ;)



och jag har också en nikon d3000! de är mkt bra. vad kul att du reser mycket! jag har vart utomlands 5 gånger och det var till... dannmark haha :D du! går du på gymnasium eller? :)<3 kram

2010-12-10 | 22:43:16
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0