slide show

dag 6 - min dag

nu ska jag berätta om min dag. måndag 13/12-2010
började med att jag gick upp tio över sju, fixade mig och åt frukost. gick till skolan ungefär åtta och började 20 över åtta. hela klassen gjorde någon lek och åt lite julfika. sen var det Lucia konsert eller vad man ska säga i matsalen så då kollade vi på det. sen fick våran klass plocka undan alla bord och sätta tillbaka dom på rätt plats i matan igen..när vi var klara ställde sig hela klassen på scen och sjöng julsånger, då bestämde sig thomas&kerstin att vi skulle gå upp i musiksalen och sjunga julsånger. då gjorde vi det, sen hade vi spanska, kollade bara på film. sen lunch och sen svenska lektion och slutade skoldagen med en bild lektion då vi fick skrapa fram saker på skrapkartonger, riktigt häftigt faktiskt med svårt. sen gick jag,amilia och melina hem till mig gör att hämta pengar till gränby centrum. hämtade det och sen gick vi hem till amilia och hämtade pengar, sen åkte vi med 110 in till stan, jag&amilia åkte 10 till gränby centrum och melina tog 2 till kvarngärdet tror jag. vi var vid gränby centrum ungefär tio över fyra. gick runt lite och kollade på allt möjligt. hittade en liten julklapp till mina föräldrar och även amilia till sina. vi åkte sen 10 till stationen, åkte 110 hem till storvreta igen och var hemma ungefär 20 över sju! jag satte mig framför tv:n och har suttit där hela kvällen, har kollat på top model 13, svenska hollywoodfruar och svenska hjältar galan!
det var min dag de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0