slide show

dag 2 - minA föräldrar

mina föräldrar heter Annika Weman och Christian Weman. alla i vår familj bor tillsammans och allting med dom är som det ska. mamma jobbar på akademiska sjukhuset i uppsala och pappa jobbar på per andersson o son i uppsala. mamma jobbar natt och ca 3-4 dagar i veckan, pappa nästan varenda dag fast på dagen. men jag älskar mina föräldrar, även om man bråkar någon gång ibland med dom. vi har gjort sjukt mycket roliga saker och sett mycket saker tillsammans och det ska det fortsätta med. haha suger på att skriva sånt här, men jag älskar i alla fall mina föräldrar :)
hittar ingen bra bild på den här datan, så ni får klara er utan bild på dom :)

Kommentarer
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

sv: aha okej ^^ hur länge har du spelat innebandy då ?

Ja ska typ ut med en kompis idag (a)

2010-12-10 | 07:23:27
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: Stina ahlgren

Jätte söt blogg ! <3

2010-12-10 | 10:04:07
URL: http://sawww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0