slide show

risifrutti

har precis ätit en risifrutti, hah det kan vara gott ibland. men ska i alla fall bara fixa väskan och sen försöka att ko mma i säng så tidigt som möjlig, känns som om jag somnar när som helst. men imorgon skulle jag ju ha tränat med vaksala, men nu går det inte för jag kan inte åka in med någon. varken mamma eller pappa kan så det blir ingen fotboll för mig imorgon, hade stor lust att träna med dom eftersom jag inte gjort det på rätt länge, så får komma nästa onsdag istället eftersom sista träningen med laget är på måndag. men nu ska jag snart hoppa i säng men ska fixa lite saker först. godnatt!

Kommentarer
Postat av: F O T O - lisa

S V A R ; fast vi brukar vara bättre ,

& det vet jag attni också brukar :)



gör så , du har lång tid på dig <3

2010-09-29 | 08:24:17
URL: http://asilsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0