slide show

home from school

har inte så mycket bilder, men ska ut och försöka ta lite bilder senare eftersom det är sol.
kom hem från skolan för en stund sen, skoldagen har gått snabbt. på so:n lyssnade jag på musik i 50 minuter för den lektionen gick åt till att plugga till provet nästa vecka men eftersom jag började där nyligen så slipper jag göra det, sköönt! men hade i alla fall idrott sista lektionen,hade basket och det var faktiskt kul (:
nu sitter jag och lyssnar på alla nya låtar som amilia har fixat åt mig, tack så mycket! haha skönt med nytt på mobilen. men senare ikväll blir det innebandyträningen sen bara att vara hemma tror jag,orkar inte stressa efter träningen för att fixa mig.

följ mig gärna via bloglovin gott folk (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0