slide show

följ mig via bloglovin gott folk!


snälla ni, följ mig gärna via bloglovin! kommer inte sluta tjata tills jag får som jag vill! så tryck på knappen där borta så är det fixat, så enkelt!

men nu sitter jag i alla fall här med blött hår och en trocadero i handen, gott gott. ska kolla på tv snart, hoppas det finns något roligt att titta på annars får jag väl kolla på någon film som jag redan sett, har stor lust att kolla på spy kids 1, var en stor favorit när jag var mindre. och jag älskar fortfarande filmer man kollade på när man var liten. men imorgon ska jag nog ta och sova ut så mycket jag kan, har nämligen studiedag imorgon så jag ska ju passa på att sova ut då. senare runt fem tiden ska man åka till farmor och farfar för det är 60 års fest där, så kommer vara borta efter fem så bloggningen kanske inte är på topp imorgon. kommer vara där borta länge tror jag, och det finns ingen teckning där ute så blä jag kommer inte kunna sms:a med någon! det är nackdelen där borta..
men nu ska jag kolla på tv, skriver nog snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0