slide show

music

HighWon - Från Hjärtat

sitter och lyssnar på denna låt just nu, hörde den hos melina idag och jag fastnade för den. tycker den är riktigt bra faktiskt, speciellt refrängen(?) men kvällen spenderades med abbe,gabbe,amilia,julia,johannes,norrby och tobbe. lika kul som vanligt, fast jag var riktigt osocial ett tag, satte mig och var helt tyst och spela guitar hero på mobilen och var grinig..haha. men sen blev jag social och då blev det roligare i alla fall. när alla gått hem satte jag mig här och ska snart gå och lägga mig, ska upp runt åtta tiden imorgon för att sen åka in till stan för att äntligen få mitt bankkort. så då är det fixat, sen hem till amilia och färga hennes hår! brunett på G!
men nu ska jag gå upp på rummet,godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0