slide show

kvällen

har inga bilder för jag sitter vid andra datan.
men bilden är i alla fall från cypern 2009, sakna!

kvällen tillbringades med abbe,amilia,johannes,viktor,norén och norrby. lika kul som vanligt! fast abbe gick hem sen efter ett tag för han mådde illa, lite tråkigt. men vi var inne på mitt rum, sen ville jag åka till konsum för att köpa Fanta-Wild Berries, mums! nu står den på bordet i vardagsrummet. men sen gick vi tillbaka till mig och gjorde ingenting, fast kul var det. sen gick jag ner och sen satte mig här och sitter och äter godis..haha. ska sätta mig framför tv:n en stund hade jag tänkt, har inte så mycket mera att göra! men mitt internet på datan funkar inte så är tvungen att sitta vid mamma och pappas data, så det här blir sista inlägget för ikväll,godnatt!
imorgon ska jag kanske till gymmet med julia&amilia, fast jag orkar inte gå upp så tidigt.. så ne jag skippar det. ska nog köpa klippkortet någon annan gång istället, ska i alla fall börja gymma, fast vet inte när.. sen ska jag kanske, bara kanske med amilia och abbes familjer in till stan,dom skulle göra någonting fast vet inte vad. sen ska amilia sova hos mig, för att sen på söndag åka och kolla på killarna's innebandymatcher och gratta melina som blir tretton!

Kommentarer
Postat av: ÅSA





gud så härlig bild!

2010-11-03 | 21:25:52
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0