slide show

i'm home!

svart everest jacka
stadium 899kr

uggs
skopunkten 249kr

såhär kommer jag se ut i vinter, hah

nu har jag kommit hem från staden, vi åkte till stadium och skopunkten i uppsala, sen åkte vi till barkarby,skopunkten och mediamarkt i stockholm. och jag fick min jacka och mina skor, skönt för då är i alla fall det fixat till i vinter. på barkarby hittade jag massa snygga skidjackor, ska dit igen om en månad och då blir det antingen en Qicksilver jacka eller Cross jacka som blir min skidjacka. älskar färger.. men hittade ett par jätte snygga fotbollsskor också på stadium, så dom ska jag förmodligen också köpa fast det är om ett tag. ååååh på mediamarkt fanns inte min kamera, mediamarkt suger! jag ska i alla fall åka till net on net och köpa min, det är billigast där. ska antingen köpa den när net on net öppnar i uppsala eller så åker jag till stockholm och köper den, fast när net on net öppnar i uppsala så kommer det säkert vara värsta rean dom första dagarna så man kanske tjänar mer på att köpa när det öppnar i uppsala. men nu ska jag sluta skriva det blev rätt mycket text.

Kommentarer
Postat av: emma

SV; jooooo duuu kommmeeeerrr bli brun ;ooooo

2010-10-02 | 17:48:14
URL: http://emmajerneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0