slide show

den blir min efter jul

MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!

har nog bestämt mig för att den här jackan blir min vår/höst jacka, älskar den! fast den här är utan sån där fleece i eller va det är, så passar bra till våren/hösten. och efter jul har jag ju pengar i plånboken så då kan jag ju faktiskt köpa den, hoppas bara att den finns någonstans då. ska i alla fall ha den! i want it.. fan att man bara inte har pengar nudå.
men nog men snack om mina jackor, har nyss kollat på lite tv och nu ska jag gå ner och ta något litet att äta, sen blir det mera tv och sen sova. blir nog något litet inlägg senare igen.

Kommentarer
Postat av: E M E L i E

okej, vad roligt att få en system kamera! :D det var jätte roligt att fota dom allra första bilderna med en helt ny kamera :) kram

2010-10-05 | 14:01:31
URL: http://emmseliasson.blogg.se/
Postat av: VICTORIAFOTO

Hur mycket kostar den :)?

2010-10-05 | 21:13:21
URL: http://victoriafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0