slide show

1-1 mot saga

1-1, och vi spelade inte bra. fast vi var helt klart det bättre laget, det är bara det att vi inte får in den där j*vla bollen i mål. men jag gjorde i alla fall ett mål, och jag fick spela med alexandra och victoria och det var riktigt kul,vill fortsätta spela med dom. men ja, vi är i alla fall obesegrade än så länge, 1 poäng är bättre än inget alls. och vi ska fan ta hem serien iår igen, obesegrade. för storvreta ibk f97 äger! den här matchen lägger vi bakom oss och spelar vårat vanliga spel så kommer det gå super! :)
nu ska jag ner och duscha hade jag tänkt, och kanske plugga lite matte för det är matte prov den här veckan. vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: VICTORIAFOTO

Okej, heter det typ Makadi Bay eller någonting :)?

2010-10-24 | 21:09:05
URL: http://victoriafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0